مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 01:352020-09-22سياسي

عدم اجماع دستگاه های فرهنگی و نفوذ دشمن عامل تحریف است


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امروز در فضای فرهنگی خلأ داریم و عدم اجماع دستگاه های فرهنگی و نفوذ دشمنان در مسائل فرهنگی باعث شده که دشمن ارزش های ما را تحریف کرده و مسیر غلط را به نسل جوان نشان دهد.

- سردار محمدرضا میرحیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حقانیت دفاع مقدس با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، اگر به درستی به نسل جوان منعکس شود، جاذبه های بسیار زیادی داشته و می تواند رزمندگانی مثل رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جدید تربیت کند تا مثل آن بزرگواران در دفاع از کشور و ارزش های الهی بتوانند افتخاراتی برای این نظام و کشور پدید آورند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: اگر دقیق بتوانیم حقانیت دفاع مقدس را برای نسل جدید تبیین کرده و از تحریف آن جلوگیری کنیم، همین مورد می تواند دانشگاهی برای تربیت عصر جدید باشد.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران دوران سختی را می گذرانند، افزود: رسانه ها و نخبگان ما باید تلاش کنند که در فضای فرهنگی همانند نگاهی که رزمندگان دفاع مقدس داشتند و برای این نظام عزت آفریدند، راه را به نسل جدید نشان دهند.

میرحیدری عنوان کرد: امروز در فضای فرهنگی خلأ داریم و عدم اجماع دستگاه های فرهنگی و نفوذ دشمنان در مسائل فرهنگی باعث شده که دشمن ارزش های ما را تحریف کرده و مسیر غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجماع دستگاه های فرهنگی و نفوذ دشمن عامل تحریف است

عدم اجماع دستگاه های فرهنگی و نفوذ دشمن عامل تحریف است