مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:502020-09-22دانش

تنها دانشگاه دولتی غرب اصفهان در انتظار حمایت مسئولان


رییس دانشگاه فرهنگیان نجف آباد گفت: دانشگاه فرهنگیان با قدمتی پنجاه ساله و تربیت بیش از 6 هزار معلم، برای ادامه فعالیت خود، چشم انتظار حمایت مسئولان و خیرین شهرستان است.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه فرهنگیان نجف آباد گفت: دانشگاه فرهنگیان با قدمتی پنجاه ساله و تربیت بیش از 6 هزار معلم، برای ادامه فعالیت خود، چشم انتظار حمایت مسئولان و خیرین شهرستان است.

علیرضاحاجی صادقیان امروز (سه شنبه-اول مهر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان نجف آباد در فضایی با وسعت 66 هزار متر مربع در رشته های تربیت بدنی، هنر، علوم اجتماعی و آموزش ابتدای میزبان بیش از 700 نفر دانشجو است.

وی افزود: این دانشگاه تنها دانشگاه دولتی غرب استان اصفهان است که دبیران آموزش را به صورت بورسیه پذیرش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاجی صادقیان خاطر نشان کرد: ادامه حیات این مرکز در برخی از موارد نیاز به نگاه مثبت مسئولان و حمایت خیران دارد.

با توجه به وجود فضای کافی، در زمینه خوابگاه و کلاسهای درس با کمبود زیادی مواجه هستیم و چنانچه بخواهیم جذب دانشجوی بیشتری داشته باشیم باید این کمبودها برطرف شود.

وی افزود: با وجود فرسودگی بناها و کمبودهای موجود، خوابگاه این مرکز در سالهای گذشته به عنوان خوابگاه نمونه کشوری انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها دانشگاه دولتی غرب اصفهان در انتظار حمایت مسئولان

تنها دانشگاه دولتی غرب اصفهان در انتظار حمایت مسئولان