مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:302020-09-22سياسي

نمایندگان از مردم عذرخواهی و خودروی ارزان تر را جایگزین کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد توکلی رییس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت، طی مکاتبه ای خواستار عذرخواهی مجلس از مردم بابت تحویل 350 خودروی لوکس به نمایندگان شد و از آنان خواست تا با بازگردان آنها، - رییس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس عنوان کرد: تصمیم مجلس در تأمین خودرو اشتباه بود و زیبنده است از این بابت از ملت پوزش بخواهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد توکلی رییس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت، طی مکاتبه ای خواستار عذرخواهی مجلس از مردم بابت تحویل 350 خودروی لوکس به نمایندگان شد و از آنان خواست تا با بازگردان آنها، خودرو های ارزان تری را جهت خدمت جایگزین کنند.

متن نامه احمد توکلی به نمایندگان مجلس بدین شرح است: خواهران و برادران ارجمند نمایندگان محترم ملت شریف ایران تصمیم مجلس در تامین خودرو اشتباه بود و زیبنده است که از این بابت از ملت پوزش بخواهید.

علی علیه السلام که حجت بر ماست وقتی استاندارش مهمانی یک ثروتمند را می پذیرد در نامه ای تاریخی به او اعتراض می کند که گمان نمی کردم دعوت یک سورچرانی را بپذیری که ثروتمندان در آن استقبال می شوند و بینوایان از شرکت در آن منع می گردند و برای حاکم اسلامی ویژگی هایی می شمارد که از آن جمله شراکت با مردم در سختی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان از مردم عذرخواهی و خودروی ارزان تر را جایگزین کنند

نمایندگان از مردم عذرخواهی و خودروی ارزان تر را جایگزین کنند