مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:252020-09-22سياسي

سرمایه گذاری وارد گلپایگان شد اما نتوانستیم زمینی را در اختیار او قرار دهیم


 در سال جاری تاکنون تنها یک پروانه با 5 نفر اشتغالزایی صادر کرده ایم که مدت زمان اخذ این پروانه هم 2 سال به درازا کشیده بود و 4 پروانه را هم اصلاح کردیم که این آمار برای صنعت شهرستان خجالت آور است و باید از مردم عذرخواهی کنیم.

- ایسنا/اصفهان   رییس صمت شهرستان گلپایگان گفت: در سال جاری تاکنون تنها یک پروانه با 5 نفر اشتغالزایی صادر کرده ایم که مدت زمان اخذ این پروانه هم 2 سال به درازا کشیده بود و 4 پروانه را هم اصلاح کردیم که این آمار برای صنعت شهرستان خجالت آور است و باید از مردم عذرخواهی کنیم.

  محسن اتحادی امروز (سه شنبه، 1مهر ماه) در جلسه شورای سرمایه گذاری و رفع موانع تولید اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری جهش تولید نام گذاری شده، اما سال جهش تولید فقط به سربرگ نامه ها خلاصه شده است.

برای برخی امور خیلی پیگیری کردم، اما فایده ای نداشته و مردم نتیجه ای را شاهد نبودند اکنون تا پایان سال 6 ماه دیگر فرصت داریم.

جهش تولید یک نسخه است که سبب خودکفایی می شود، اما متاسفانه هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.

وی ادامه داد: در سال جاری تاکنون تنها یک پروانه با 5 نفر اشتغالزایی صادر کرده ایم که مدت زمان اخذ این پروانه هم 2 سال به درازا کشیده بود و 4 پروانه را هم اصلاح کردیم که این آمار برای صنعت شهرستان خجالت آور است و باید از مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری وارد گلپایگان شد اما نتوانستیم زمینی را در اختیار او قرار دهیم

سرمایه گذاری وارد گلپایگان شد اما نتوانستیم زمینی را در اختیار او قرار دهیم