مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-22سياسي

یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیرازساخته می شود


همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، فاز اول عملیات عمرانی احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن صیف صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادمان دو شهید گمنام دانشگاه پیام نور در سه فاز و با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات این دانشگاه و با همکاری خیران احداث خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور فارس با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز، مرهون خون شهداست، گفت: همگان در قبال شهدا مسوولیتی بزرگ بر عهده داریم زیرا برای هر پست و صندلی مسوولیت در جمهوری اسلامی، خون های ارزشمندی تقدیم انقلاب شده است.

وی با ارج نهادن به یاد و خاطره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور استان فارس، بیان داشت: شرمنده شهدا هستیم زیرا به دلیل شرایط مالی دانشگاه در طول سه سال گذشته با وجود پیگیری ها موفق به احداث یادمان شهدا نشدیم اما امروز خرسندیم که مرحله اول ساخت این یادمان آغاز شده و تا پایان سال 99 فاز نخست آن به بهره برداری خواهد رسید.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان فارس نیز در این نشست اظهار داشت: بر اساس آموزه های قرآن، وقتی انسان ببیند اسلام در خطر است نباید منفعلانه برخورد و حتی اگر در میان دشمنان حضور داشته باشد، باید برای دفاع از اسلام جانفشانی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیرازساخته می شود

یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیرازساخته می شود