مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 16:552020-09-22سياسي

ساماندهی 50 گروه جهادی در بسیج سازندگی شهرستان دلیجان


بیش از 50 گروه جهادی در بسیج سازندگی شهرستان دلیجان به استعداد 600 نفر سازماندهی شده اند که در بخش ها و عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم خدمت ارائه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک  مهدی نباتی بعداز ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای دلیجان اظهار کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در دومین روز از هفته با برکت دفاع مقدس شاهد بهره برداری از چند پروژه محرومیت زدایی در بخش های روستایی دلیجان بودیم.

وی افزود: امروز توجه به روستاها و رفع مشکلات آنها یکی از اولویت های فعالیت های محرومیت زدایی است که در سپاه دلیجان با کمک بسیجیان و مشارکت مردم خود روستا پروژه های شاخصی را در سال 99 در نظر گرفته ایم.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان بیان کرد: یکی از پروژه های شاخص امروز بهره برداری از استخر روستای سینقان است که این پروژه بعد از اینکه توسط جهادگران استارت خورد سبب مشارکت مردم برای انجام اینگونه طرح ها در منطقه شده که خود سبب آبادانی منطقه سینقان شده است و وقتی می گوییم سپاه قدرت بسیج کنندگی مردم دارد با اینگونه طرح ها این روحیه را در رفتار مردم ایجاد می کنیم.

نباتی ادامه داد: پروژه هایی از جمله استخر آب چشمه راوه، جوی آب کشاورزی روستای چهارباغ،  قنات روستای محسن آباد ، سنگ فرش روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 50 گروه جهادی در بسیج سازندگی شهرستان دلیجان

ساماندهی 50 گروه جهادی در بسیج سازندگی شهرستان دلیجان