مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-22اقتصادي

انجام 1900 فقره بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی ایلام


مدیرکل استاندارد استان ایلام از انجام یک هزار و 979 فقره بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی استان توسط استاندارد در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال یک هزار و 979 فقره بازرسی، شامل تعداد 294 بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، 83 فقره بازرسی فنی آسانسور و یک هزار و 560 فقره بازرسی از مراکز عرضه و 42 مورد بازرسی فنی از خدمات و تجهیزات بازی و همچنین آزمون 196 نمونه از واحدهای تولیدی، توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است.

وی عنوان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می شود.

همتی، هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آن ها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می شود.

مدیرکل استاندارد استان ایلام ایلام کرد: اداره کل استاندارد ایلام نظارت دقیقی بر عملکرد شرکت های بازرسی و نمونه برداری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 1900 فقره بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی ایلام

انجام 1900 فقره بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی ایلام