مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 16:452020-09-22اقتصادي

پرداخت 8.3میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مددجویان بهزیستی استان


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون493پرونده برای دریافت تسهیلات کرونایی در استان تشکیل و برای219پرونده هشت میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرگل صحاف روز سه شنبه به همراه فرماندار مراغه در بازدید از هتل آپارتمان سالمندان شهرستان مراغه گفت: کل مبلغ درخواستی برای 493 پرونده تشکیل شده در مجموع 22 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به حمایت های دولت از اقشار ضعیف و کم درآمد گفت: با پرداخت تسهیلات درخواست شده برای یکهزار و 788 نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این دیدار گفت: تشکل های اجتماعی در مراغه همواره پیشرو هستند و از سوی این تشکل ها گام های مؤثری برای توسعه شهرستان برداشته شده که احداث هتل آپارتمان مجهز در مراغه نمونه ای از آنهاست.

سیدعلی موسوی حسینی گفت: این هتل آپارتمان می تواند برای شهرستان های دیگر کشور الگوی مناسبی باشد.

وی افزود: هتل آپارتمان سالمندان مراغه به عنوان نخستین هتل آپارتمان سالمندی استان بوده که عملیات اجرایی این هتل از سال 95 با زیر بنای 2300 مترمربع در 2 طبقه و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان آغاز و همچنین برای تجهیز این مجموعه یک میلیارد تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 8.3میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مددجویان بهزیستی استان

پرداخت 8.3میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مددجویان بهزیستی استان