مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-22سياسي

کارگروه مشترک دیوان عدالت اداری و کمیسیون اصل نود تشکیل می شود


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به حضور رییس دیوان عدالت اداری در جلسه امروز این کمیسیون گفت که قرار است کارگروه مشترکی بین دیوان عدالت اداری و کمیسیون اصل نود تشکیل شود تا زمینه اصلاح برخی قوانین مبهم را فراهم کند.

- علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اصل نود که با حضور حجت الاسلام محمدکاظم بهرامی رییس دیوان عدالت اداری تشکیل شد، گفت: در ابتدای جلسه، رییس کمیسیون بر تعامل بین دیوان عدالت اداری و کمیسیون اصل نود قانون اساسی، در جهت هم افزایی تاکید کرد.

وی با اشاره به ارائه گزارش محمدکاظم بهرامی از وضعیت فعلی دیوان عدالت اداری، افزود: مطابق گزارش بهرامی، هیات عمومی دیوان عدالت اداری هر هفته تشکیل جلسه می دهد و 75 رأی وحدت رویه را در سال 98 صادر کرده است.

خضریان با اشاره به پاسخ رییس دیوان عدالت اداری به این سوال که چرا این دیوان در استان ها دفتر استانی ندارد؟ ، گفت: براساس آماری که تا مردادماه سال جاری به دست آمده، مردم از طریق دفاتر استانی 34 درصد، به صورت حضوری 32 درصد، با شیوه ارسال پُستی 6.

4 درصد و به صورت الکترونیکی 27.

6 درصد دادخواست های خود را به دیوان عدالت اداری ارائه کرده اند و در حال حاضر مردم می توانند به راحتی دادخواست خود را به دیوان عدالت اداری ارائه کنند و ممکن است در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه مشترک دیوان عدالت اداری و کمیسیون اصل نود تشکیل می شود

کارگروه مشترک دیوان عدالت اداری و کمیسیون اصل نود تشکیل می شود