مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-22بين الملل

تداوم تجمع فلسطینی ها در اعتراض به سازش عرب ها با رژیم صهیونیستی


شهروندان فلسطینی در نوار غزه امروز با برپایی یک تجمع بزرگ، عادی سازی با دشمن صهیونیستی را خیانت به حق ملت فلسطین خواندند و از رژیم های عربی خواستند در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فلسطینیان در نوار غزه امروز سه شنبه یک تجمع اعتراضی در مخالفت با عادی سازی روابط رژیم هایی عربی با رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه القدس العربی ، شرکت کنندگان در این تجمع که به همت انجمن صنفی فلسطین در شهر غزه برگزار شد ، پارچه نوشته بزرگی را برافراشتند که روی آن نوشته شده بود: عادی سازی با دشمن صهیونیستی خیانت به حق فلسطین است .

محمد صیام یکی از اعضای این انجمن گفت: ما از اتحادیه های صنفی عربی و بین المللی حامی حق فلسطین و مسئله عادلانه آنها می خواهیم که با پذیرفتن مسئولیت خود، یک برنامه یکپارچه برای مقابله با جرم عادی سازی تهیه کنند .

وی افزود: کشورهایی که به سمت عادی سازی با اسراییل رفتند، باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند و از این تصمیم خود منصرف شوند، زیرا نه  اسراییل جنایتکار و نه دولت آمریکا هرگز نفعی به آنها نخواهد رساند .

این مسئول فلسطینی موضع ملت های عربی مخالف با سازش را تحسین کرد و از آنها خواست صدای خود را برای تقبیح این جنایت بالا ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تجمع فلسطینی ها در اعتراض به سازش عرب ها با رژیم صهیونیستی

تداوم تجمع فلسطینی ها در اعتراض به سازش عرب ها با رژیم صهیونیستی