مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-22ورزشي

نیروهای مسلح با وحدت و همدلی پشتیان انقلاب هستند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: دشمن باید بداند نیروهای نظامی و انتظامی با وحدت و همدلی پشت انقلاب اسلامی ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی بعدازظهر امروز در جمع نیروهای مسلح مستقر در شهرستان سرخه هم زمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس اظهار کرد: 40 سال از این تجربه گران بهای جمهوری اسلامی ایران می گذرد.

  وی با اشاره به برگزاری مراسم صبحگاه ورزشی نیروهای مسلح مستقر در شهرستان سرخه به همت مجموعه تربیت بدنی سپاه ناحیه و همکاری اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته دفاع مقدس در زمین ورزشی تختی، افزود: نخستین پیام این برنامه حفظ وحدت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ادامه داد: حضرت آقا نیز در فرمایشات دیروز خود به شدت بر وحدت و همدلی تأکید کردند و سپاه، ارتش و بسیج در دوران دفاع مقدس با وحدت، همدلی در کنار هم بودند و این عامل موفقیت دوران هشت ساله بود؛ این جنگ را دشمن بر ما تحمیل کرد و ما در این جنگ توانستیم با پشتوانه مردم پیروز شویم.

عبداللهی ادامه داد: پیام دیگر این حرکت ما به دشمنان کنونی انقلاب که این دشمنی را از ابتدا داشته اند این است؛ نیروهای نظامی و انتظامی ما همیشه آماده اند و این آمادگی را حفظ خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح با وحدت و همدلی پشتیان انقلاب هستند

نیروهای مسلح با وحدت و همدلی پشتیان انقلاب هستند