مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:302020-09-22اقتصادي

تور مالدیو و تور ارمنستان، دم دستی های دوران کرونا


با گسترش شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، بسیاری از پروازهای خارجی لغو و به تبع آن همه تورهای مسافرتی خارجی لغو گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام نهال گشت، حال که در آغاز فصل پاییز و فصل برگزاری تور پاییز به مقاصد مختلف داخلی و خارجی قرار داریم، هنوز هم فرمانروایی ویروس کرونا بر مناسبات و فعالیت های بشری به پایان نرسیده و همچنان، قرنطینه از درب منازل تا گیت فرودگاه های کشور ادامه دارد.

اگرچه چند وقتی است که امکان سفر، برای مسافرین تورهای داخلی فراهم شده، اما بسیاری از متقاضیان تورهای خارجی، همچنان منتظر انتشار خبری مبنی بر بازگشایی مرزها و برگزاری تورهای خارجی هستند.

اما کدام یک از تورهای خارجی برگزار می شوند؟ اتحادیه اروپا همچنان تصمیم بر بازگشایی مرزهای خود، به روی شهروندان ایرانی نداشته و گویا عجله ای هم برای این کار ندارد.

ترکیه هم که در رودربایستی با اروپا گیر کرده و با بسته نگه داشتن مرزهای خود، سبب کنسل شدن تمامی تورهای ترکیه شد، تا تور ترکیه به عنوان محبوب ترین تور خارجی در میان هموطنان ما همچنان دور از دسترس بماند، اما از امروز پرواز بین تهران و استانبول برقرار شده است.

در این مدت حتی به کسانی که برای انجام امور انگشت نگاری ویزای کانادا، از یکی از دفاتر خدمات ویزای کانادا در کشور ترکیه، وقت قبلی گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور مالدیو و تور ارمنستان، دم دستی های دوران کرونا

تور مالدیو و تور ارمنستان، دم دستی های دوران کرونا