مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:202020-09-22بين الملل

امضای قرارداد سینمایی بین ابوظبی و رژیم صهیونیستی


رژیم صهیونیستی قرارداد همکاری سینمایی برای برگزاری جشنواره مشترک و تولید محتواهای سینمایی تلویزیونی با ابوظبی را به امضاء رساند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما ـ علیرضا سپهوند: اخیرا امارات و بحرین توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید امضا کردند.

از عراق خاورمیانه تا مراکش در شاخ آفریقا، مردم و احزاب و تشکل های مسلمان به اعتراض به توافق ننگین امارات و بحرین با رژیم اشغالگر صهیونیستی پرداختند.

رژیم صهیونیستی روابط خود را با امارات متحده عربی و بحرین عادی کرده و این دو کشور به همراه عربستان به هواپیماهای صهیونیستها اجازه داده اند که از حریم هوایی آنها استفاده کنند که می توان آن را خیانت به آرمان ملت فلسطین قلمداد کرد.

تاریخ اشغالگری رژیم صهیونیستی نشان داده که آنها طی این چند دهه به جز برای نیل به اهداف ارضی و گسترش شهرک های یهودی نشین در داخل و دست درازی بر کشورهای همسایه هدفی دیگر در سر ندارند.

تمامیت فرهنگ و هنر نداشته این سرزمین اشغال شده که هیچ گونه فعالیت جدی هنری بویژه در حوزه سینما در آن روی نداده نشان از این مساله دارد که فرهنگ و هنر برای آنها اولویتی ندارد مگر اینکه تنها از نام به عنوان مستمسکی برای رسیدن به اهداف بلند مدت بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد سینمایی بین ابوظبی و رژیم صهیونیستی

امضای قرارداد سینمایی بین ابوظبی و رژیم صهیونیستی