مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-22اقتصادي

سازمان های خدمت رسان به متخلفان ساخت و ساز خدمات ارائه ندهند


معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‎شرقی با اشاره به رویکرد کشورهای مختلف در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: دستگاه های خدمات رسان هیچ خدماتی به افراد متخلف ارائه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد رحمتی روز سه شنبه در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه شهری، روستایی و عشایری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان، قانون را فصل الخطاب تمامی تصمیمات مسئولان دانست و گفت: رعایت قوانین و جوانب حقوقی مختلف در تمامی تصمیمات باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد تا از اتلاف زمان، منابع و امکانات در اجرای پروژه های مختلف جلوگیری شود.

وی با تاکید بر جلوگیری از توسعه بی دلیل حریم شهرها در استان تاکید کرد: توسعه حریم شهرها باید با لحاظ تمامی شاخص های توسعه ای و همراه با اعطای کاربری های هدایت شده باشد.

رحمتی بر اتخاذ تصمیمات مناسب برای واگذاری زمین و احداث مسکن مناسب برای افراد فاقد مسکن در جامعه تاکید کرد و گفت: افزایش تولید زمین در شهرها و ایجاد بسترهای مناسب برای رونق ساخت و ساز از ضرورت های فعلی جامعه است که باید توان خرید مردم و افراد فاقد مسکن نیز در چنین تصمیماتی، مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: حضور مسئولان شهری و شهرستانی شهرها در جلساتی همچون بررسی طرح های جامع می تواند نقش مؤثری اجرای سریع پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های خدمت رسان به متخلفان ساخت و ساز خدمات ارائه ندهند

سازمان های خدمت رسان به متخلفان ساخت و ساز خدمات ارائه ندهند