مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-22سياسي

مطالبات به حق رهبری را پیگیری و محقق خواهیم کرد


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس طی بیانیه ای با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بر پیگیری و تحقق مطالبات به حق ایشان تاکید کرد.

- مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس طی بیانیه ای با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بر پیگیری و تحقق مطالبات به حق ایشان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، چهل سالگی دفاع مقدس آن اندازه مهم است که همگان را به تأمل و اندیشه درباره این رویداد بزرگ تاریخی آن فرامی خواند؛ گروهی برای تکریم و گرامیداشت آن دوران طلایی در تلاش اند و شماری از دشمنان و بدخواهان نیز باهدف تخریب و تحریف ماهیت آن به تکاپو افتاده اند؛ چراکه تأثیرگذاری فرهنگ متعالی دفاع مقدس در طول چهل سال گذشته، چه در داخل کشور و چه بیرون از جغرافیای ایران اسلامی، برای دوستان و دشمنان کاملاً آشکار شده است.

در اولین روز از هفته دفاع مقدس و به مناسبت تکریم جمعی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در سخنانی بلند و پر از حکمت، بار دیگر سه موضوع مهم جنگ تحمیلی، یعنی آغاز جنگ ، ادامه جنگ و پایان جنگ را به گونه ای مستدل و منطقی مورد تجزیه وتحلیل قرار داده و بار دیگر همگان را از قدرت توجه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات به حق رهبری را پیگیری و محقق خواهیم کرد

مطالبات به حق رهبری را پیگیری و محقق خواهیم کرد