مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-22بين الملل

ترامپ: تحریم های فلج کننده ای علیه ایران وضع کردیم


رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که واشنگتن از توافق وحشتناک برجام خارج شده و تحریم های فلج کننده ای علیه ایران وضع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنرانی مجازی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که سازمان ملل باید بر روی مشکلات واقعی جهان تمرکز کند.

وی در بخشی دیگر گفت: ما از توافق وحشتناک برجام خارج شدیم و تحریم های فلج کننده ای علیه اصلی ترین دولت حامی تروریسم وضع کردیم ترامپ گفت: پیمان ناتو را بار دیگر فعال کرده و مشارکت تاریخی با تعدادی از کشورها برای متوقف کردن قاچاق انسان ایجاد کرده ایم.

وی مدعی شد که پیشرفت بزرگی در روند صلح در خاورمیانه ایجاد شده است و به زودی کشورهای دیگری به روند سازش با رژیم صهیونیستی خواهند پیوست و نسبت به آینده خاورمیانه ابراز خوشبینی کرد.

رییس جمهور آمریکا گفت: آمریکا به مأموریت خود به عنوان عامل ایجاد صلح عمل می کند، اما ما به دنبال دستیابی به صلح از طریق قدرت هستیم.

ترامپ درباره سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: بعد از چندین دهه، اختلاف و تفرقه، ما قدم به دروازه خاورمیانه ای جدید گذاشته ایم.

امروز عصر اینجاییم تا مسیر تاریخ را تغییر دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: تحریم های فلج کننده ای علیه ایران وضع کردیم

ترامپ: تحریم های فلج کننده ای علیه ایران وضع کردیم