مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:302020-09-22پزشكي

پزشکان انگلیسی: افراد آسیب پذیر در برابر آنفلوآنزا بیشتر مراقب باشند


بنابر اعلام کارشناسان سلامت در انگلیس، افرادی که در برابر تاثیرات آنفلوآنزا آسیب پذیر هستند بیشتر در معرض پیامدهای جدیِ کووید-19 قرار دارند.

- بنابر اعلام کارشناسان سلامت در انگلیس، افرادی که در برابر تاثیرات آنفلوآنزا آسیب پذیر هستند بیشتر در معرض پیامدهای جدیِ کووید-19 قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک پزشک ارشد در این باره هشدار داد: ابتلای همزمان به آنفلوآنزا و کووید-19 می تواند این بیماران را با مشکل جدی روبرو کند.

وی یادآور شد: این افراد اگر همزمان به کروناویروس و آنفلوآنزا آلوده شوند با خطر فزاینده مرگ مواجه هستند.

نتایج مطالعه انجام شده در مدت زمان موج نخست بیماری کووید-19 نشان داد: افرادی که به عفونت مشترک دچار هستند نسبت به عموم مردم شش برابر بیشتر در معرض خطر مرگ قرار دارند.

آمارها نشان می دهد: 43 درصد از افراد مبتلا به بیماری کووید-19 و آنفلوآنزا جان خود را از دست داده اند این درحالیست که در افراد مبتلا به کووید-19 به تنهایی این رقم 27 درصد است.

همچنین افرادی که جان خود را از دست داده اند مسن تر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسکای نیوز، آنفلوآنزا هر سال به مرگ دستکم 11 هزار نفر و بستری شدن بسیاری دیگر در بیمارستان های انگلیس منجر می شود و به همین دلیل کارشناسان سلامت به مردم هشدار داده اند که زمستان امسال بیشتر مراقب باشند و اصول بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان انگلیسی: افراد آسیب پذیر در برابر آنفلوآنزا بیشتر مراقب باشند

پزشکان انگلیسی: افراد آسیب پذیر در برابر آنفلوآنزا بیشتر مراقب باشند