مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:402020-09-22اقتصادي

وزارت صمت: موضوع احتکار خودرو در گروه خودروسازی سایپا منتفی است


سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مشتریان وزارت صمت گفت: کسری قطعات سبب شده تا شرکت های خودروسازی نتوانند خودروهای تولید شده را تجاری سازی کنند و به متقاضیان تحویل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شرکت سایپا، غلامرضا صارمیان در بازدید از گروه خودروسازی سایپا و روند تحویل خودرو به متقاضیان، اظهار داشت: طی چند وقت اخیر گزارش های مبنی بر احتمال احتکار خودرو توسط شرکت های خودروسازی رسانه ای شد، بدین جهت از هفته گذشته وزارت صمت بازدیدهای دوره ای و مستمر خود را از شرکت های خودروسازی شروع کرد تا ابهامات به وجود آمده برطرف شود.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته و بازدیدهای میدانی سرزده از پارکینگ های گروه خودروسازی سایپا و گفت وگو با مدیران این مجموعه مشخص شد که موضوع احتکار منتفی است و به هیچ عنوان خودرو کامل در پارکینگ ها نگهداری نمی شود؛ تمام خودروهایی که در پارکینگ ها موجود است، نقص قطعه دارند و امکان تجاری سازی آنها نیست.

سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مشتریان وزارت صمت خاطرنشان کرد: کسری قطعات شرکت های خودروسازی محرز است و دلیل اصلی این اتفاق تاخیر در تخصیص ارز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت: موضوع احتکار خودرو در گروه خودروسازی سایپا منتفی است

وزارت صمت: موضوع احتکار خودرو در گروه خودروسازی سایپا منتفی است