مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:302020-09-22بين الملل

روحانیون و رسانه های عربستان راه عادی سازی روابط با اسراییل را هموار می کنند


عربستان سعودی در چندین عرصه در حال بستر سازی و مهیا کردن افکار عمومی خود برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به قلم آیه البطراوی نوشت: عربستان سعودی اعلام کرده است که این کشور عادی سازی روابط دیپلماتیک با رژیم اسراییل را با توافقنامه صلح با فلسطینی ها مرتبط کرده است اما این موضع رسمی با موضع گیری های رسانه های مرتبط با حکومت و نیز روحانیونی که اشاره به تغییر در موضع گیری می کنند و راه را برای برقراری روابط با اسراییل هر چند با احتیاط هموار می کنند در تناقض است.

در هر صورت نیز ریش و قیچی دست محمد بن سلمان ولیعهد عربستان است.

پیام های متناقض بازتاب دهنده چیزی است که تحلیلگران درباره اختلاف میان محمد بن سلمان ولیعهد 35 ساله و ملک سلمان پدر84 ساله اش می گویند.

مارک شینز خاخام مقیم نیویورک که به عنوان مشاور پادشاه بحرین فعالیت کرد و نشست هایی را با رهبران کشورهای حاشیه خلیج فارس و عربستان سعودی برای تقویت روابط با یهودی ها و رژیم اسراییل برگزار کرد می گوید: چیز پنهانی نیست، این یک نزاع میان نسل هاست .

البطراوی در ادامه می نویسد: کشورهای حاشیه خلیج فارس به شکل روزافزونی به اسراییل به عنوان حامی خود از ایران نگاه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون و رسانه های عربستان راه عادی سازی روابط با اسراییل را هموار می کنند

روحانیون و رسانه های عربستان راه عادی سازی روابط با اسراییل را هموار می کنند