مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-22پزشكي

7 مبتلای دیگر به کرونا در استان فارس جان باختند/افزایش موج کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با جان باختن 7 مبتلای دیگر آخرین آمار در استان فارس به 945 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر علی اکبری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با انجام بیش از 279 هزار و 447 مورد نمونه آزمایشگاهی مربوط به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تاکنون، آمار موارد مثبت قطعی شناسایی شده به 50 هزار و 378 مورد رسیده است.

وی همچنین با اعلام اینکه هم اکنون 773 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: از این تعداد 83 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و طی 24 ساعت گذشته نیز 7 نفر دیگر جان باختند.

او در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از افزایش آمار بهبودیافتگان بیماری کووید 19 به 46 هزار و 971 نفر از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد و گفت: این افراد هم اکنون با سلامت کامل از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

دکتر اکبری یاد آور شد: با توجه به اینکه در استان های همجوار، این بیماری با موج و شدت بیشتری در جریان است، از هم استانی های می خواهیم تا ضمن استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات، شستشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله فیزیکی را نیز جدی بگیرند و با مجموعه سلامت فارس برای مقابله با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مبتلای دیگر به کرونا در استان فارس جان باختند/افزایش موج کرونا

7 مبتلای دیگر به کرونا در استان فارس جان باختند/افزایش موج کرونا