مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-22پزشكي

علت مرگ ومیر بالای مبتلایان کرونا در مکزیک


گزارشات حاکی از آن است که بسیاری از بیماران کووید-19 در مکزیک، روش درمان و مقابله با ویروس در خانه را انتخاب کرده و از رفتن به مراکز درمانی و بیمارستان ها خودداری می کنند.

- گزارشات حاکی از آن است که بسیاری از بیماران کووید-19 در مکزیک، روش درمان و مقابله با ویروس در خانه را انتخاب کرده و از رفتن به مراکز درمانی و بیمارستان ها خودداری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت مکزیک تشخیص داده است که سیستم بهداشتی کشور با سال ها غفلت و بی توجهی مواجه بوده است اما می گوید که در تلاش است تا استانداردها را بهبود بخشد.

هنگامی که بیماری همه گیر کووید-19 آغاز شد، مکزیک 200 هزار پزشک و 300 هزار پرستار کمبود داشت و همین امر باعث شد که وزارت بهداشتِ این کشور دست به دامن روند غیرقانونی استخدام شود.

همچنین بازسازی 1000 بیمارستان و خرید لوازم با سرمایه گذاری 1.

9 میلیارد دلاری را آغاز کرد.

جسیکا کاستیلو یکی از بیماران کرونای مکزیک به جای اینکه پا در بیمارستان بگذارد، یک هفته را در خانه خود در ایالت هیدالگو در مرکز مکزیک تحمل کرد تا جایی که حتی فکر خودکشی هم به سرش زد.

وی می گوید: احساس کردم هوایی که نفس می کشم وارد ریه هایم نمی شود اما گفتم اگر به بیمارستان بروم، دیگر هرگز برنخواهم گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت مرگ ومیر بالای مبتلایان کرونا در مکزیک

علت مرگ ومیر بالای مبتلایان کرونا در مکزیک