مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-22اقتصادي

توضیحات شرکت مناطق نفت خیز جنوب درباره طرح نگهداشت تولید 28 مخزن


روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با انتشار جوابیه ای در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس با عنوان «طرح نگهداشت تولید نفت بدون پشتوانه مطالعاتی - شائبه تقسیم پروژه ها بین اعضای باشگاه نفت و نیرو» توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با انتشار جوابیه ای در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس با عنوان طرح نگهداشت تولید نفت بدون پشتوانه مطالعاتی - شائبه تقسیم پروژه ها بین اعضای باشگاه نفت و نیرو   توضیحاتی را ارائه کرد.

در جوابیه آمده است: طرح نگهداشت و افزایش توان تولید 28 مخزن مناطق نفت خیز جنوب، یکی از بزرگترین طرح های توسعه ای بخش بالادستی صنعت نفت کشور پس از انقلاب اسلامی است که در زمان حاضر تماماً با تکیه بر توان متخصصان ایرانی و سرمایه بخش خصوصی داخلی، اجرایی می گردد.

  همچنان که در جوابیه های پیشین اشاره شد، این طرح پس از بررسی های دقیق کارشناسی، مراحل تصویب در شورای اقتصاد، مطالعه، مناقصه، اجرا و نظارت را پشت سر نهاده و یکی از ویژگی های ممتاز آن، انجام مطالعات مهندسی پایه و رعایت دقیق قوانین قراردادی و برونسپاری پروژه ها در فرایند واگذاری است.

  باید تصریح نمود در شرایط دشوار کنونی کشور و با وجود کاهش شدید منابع (که بسیاری از صنایع را در تأمین هزینه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شرکت مناطق نفت خیز جنوب درباره طرح نگهداشت تولید 28 مخزن

توضیحات شرکت مناطق نفت خیز جنوب درباره طرح نگهداشت تولید 28 مخزن