مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-22اقتصادي

احتمال تغییر ساعت طرح ترافیک در روزهای آینده


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در فصل پاییز توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه مراسم «روز جهانی بدون خودرو» درباره آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک در فصل پاییز در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که می‌دانید سال 99 به لحاظ شیوع کرونا سال خاصی است و تاکنون به صورت تقریبی تنها 50 درصد طرح ترافیک اجرا شده است.

حتی روز‌های طولانی تهران طرح ترافیک نداشت، اما با توجه به در پیش بودن زمستان و از طرفی وضعیتی که ویروس کرونا در شهر ایجاد کرده است باید صبر کنیم تا معلوم شود شورای عالی ترافیک چه تصمیمی در این باره می‌گیرد.

وی افزود: پیش از این، برنامه بر این مبنا بود که تغییراتی در ساعات اجرای طرح ترافیک از مهر ماه اعمال شود، اما با توجه به وضعیت قرمز شهر تهران این تصمیم به جلسه شورای عالی طرح ترافیک موکول شده است‌ و این احتمال وجود دارد که در ساعات اجرای طرح ترافیک تغییراتی ایجاد شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره کمک‌های دولت به ناوگان حمل و نقل شهری گفت: تاکنون هیچ کمکی از سوی دولت به ناوگان حمل و نقل شهری برای خرید اتوبوس و واگن مترو انجام نشده است، در حالی که بدون کمک دولت هیچ شهری نمی‌توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییر ساعت طرح ترافیک در روزهای آینده

احتمال تغییر ساعت طرح ترافیک در روزهای آینده