مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-22فرهنگي

از گربه بهنوش طباطبایی تا دوچرخه آتقی!


از در و دیوار پدیده های غربی می بارد و اتفاقا شرقی ترین اِلِمان صحنه همین جناب گربه یا پیشی است! - از در و دیوار پدیده های غربی می بارد و اتفاقا شرقی ترین اِلِمان صحنه همین جناب گربه یا پیشی است! عصر ایران؛ مهرداد خدیر- هر چند دوست و همکارم درباره حذف بهنوش طباطبایی از نمایش «عشق روزهای کرونا» به کارگردانی محمد رحمانیان به خاطر اپیزود «بانو با گربه ملوس» و حضور گربه روی سن نوشته، اما از آنجا که لابد قضیه خیلی مهم بوده که نظارت بر گربه را اعمال کرده‌اند به جایی برنمی خورد که من نیز نکاتی بیاورم.

در مقام ابراز شگفتی البته می‌توان گفت: ترویج زندگی غربی یعنی چه و مگر جز این است که اپیزود حذف شده اشاره‌ای دارد به متنی از چخوف و درباره بازیگری است که در ایام کرونا در خانه در قرنطینه است و جز گربه‌اش، انیس و مونسی ندارد؟واقعیت این است که ما مردمانی حیوان دوست نیستیم و به جز پرندگان و اسب و شیر بر هر حیوانی صفتی منفی می‌گذاریم.

گربه بی‌وفاست و روباه، مکار.

بوقلمون دوروست و سرمایه داران را به زالو تشبیه می‌کنیم و جالب این که از همین زالو برای درمان بهره می‌بریم! خودمان جوجه به سیخ می‌کشیم و خدا نکند روباهی یا شغالی هم هوس مرغ و جوجه به سرش بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گربه بهنوش طباطبایی تا دوچرخه آتقی!

از گربه بهنوش طباطبایی تا دوچرخه آتقی!