مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-22پزشكي

افزایش بیماران اورژانسی مشکوک به کرونا در تبریز


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان در حال افزایش است، گفت: آمار اعزام کارشناسان این مرکز در تبریز برای امدادرسانی به بیماران با علائم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر فرزاد رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: کارشناسان اورژانس از ساعت 12 شب گذشته تا 12 ظهر امروز 20 نفر مشکوک به کرونا را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه حال تعدادی از این بیماران وخیم اعلام شده است.

رحمانی اظهار کرد: مردم با رعایت اصول بهداشتی و شستن مرتب دست ها، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک سلامت خود و خانواده خود را رقم می زنند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 429 هزار و 193 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 178 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 24 هزار و 656 نفر رسیده است.

سیما سادات لاری اعلام کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران اورژانسی مشکوک به کرونا در تبریز

افزایش بیماران اورژانسی مشکوک به کرونا در تبریز