مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-22پزشكي

کمبود داروی کرونایی نداریم


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تست کرونا در بیمارستان های خصوصی بسته به خدماتی که ارائه می دهند 550 تا یک میلیون تومان است.

- ایسنا/البرز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تست کرونا در بیمارستان های خصوصی بسته به خدماتی که ارائه می دهند 550 تا یک میلیون تومان است.

محمد فتحی ظهر روز سه شنبه یکم مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در حال حاضر البرز جزو 25 استانی است که در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار کرد: کرونا ویروسی ناشناخته با ورژن ها و جهش های متفاوت است به همین دلیل تا زمان تولید واکسن موثر آن باید اصول بهداشتی تاکید شده مثل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مداوم دست ها و عدم حضور در تجمعات را رعایت کنیم تا به این ویروس مبتلا نشویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 590 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: طی 24 ساعت گذشته 12 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند، 105 نفر بستری شده اند، 48 نفر از بیمارستان ترخیص شده و 591 نفر هم به صورت سرپایی به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که این آمار از تعداد مراجعان اسفندماه هم بیشتر است.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل ( قطعی، محتمل و مشکوک )، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز 17 هزار و 293 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود داروی کرونایی نداریم

کمبود داروی کرونایی نداریم