مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-22دانش

دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه رازی در صورت لزوم اسکان داده می شوند


محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تعداد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف گفت: - رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: آمادگی کامل داریم تا در صورت لزوم با ظرفیت کمتر از نصف، اقدام به اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه رازی کنیم.

محمدابراهیم اعلمی آل آقا، رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تعداد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف گفت: هر ساله حدود 2000 نفر در مقطع کارشناسی، حدود 1000 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 150 تا 200 نفر در مقطع دکتری در دانشگاه رازی پذیرش می شوند.

اعلمی آل آقا اضافه کرد: در بخش دانشجویان غیرایرانی طبیعتا شیوع ویروس کرونا تاثیر جدی بر تعداد و ظرفیت پذیرش دانشجو داشته است لذا رویکرد دانشگاه رازی برای بین المللی شدن معطوف بر تعاملات پژوهشی با دانشگاه های خارج از کشور متمرکز شده است.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص بازگشایی خوابگاه های دانشجویی اظهار کرد: ما آمادگی کامل داریم تا در صورت لزوم با ظرفیت کمتر از نصف اقدام به اسکان دانشجویان در خوابگاه ها کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اما در نهایت برای بازگشایی خوابگاه ها تابع تاکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه رازی در صورت لزوم اسکان داده می شوند

دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه رازی در صورت لزوم اسکان داده می شوند