مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-22بين الملل

شی: سازمان ملل باید عدالت را حفظ کند/ نباید کشورهای زورگو تصمیم گیری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو شی جین پینگ دوشنبه شب به وقت محلی در سخنرانی ویدیویی خود در نشست سران به مناسبت گرامیداشت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل تاکید کرد: - رییس جمهوری چین با بیان اینکه هیچ کشوری حق ندارد مزایای توسعه را در انحصار خود داشته باشد و اعمال هژمونی را در جهان گسترش دهد تاکید کرد: هیچ کشوری حق تصرف امور بین الملل و تسلط بر سرنوشت سایر کشورها را ندارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو شی جین پینگ دوشنبه شب به وقت محلی در سخنرانی ویدیویی خود در نشست سران به مناسبت گرامیداشت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل تاکید کرد: سازمان ملل باید عدالت را حفظ کند و کشورهای بزرگ و کوچک به یکدیگر احترام بگذارند.

او افزود: هیچ راهی برای یک جانبه گرایی وجود ندارد همه کشورها باید با پایبندی بر مشورت، ساخت و اشتراک مشترک، از امنیت عمومی حفاظت کنند و مشترکا از ثمرات توسعه بهره مند شوند تا سرنوشت جهان به طور مشترک تحت کنترل قرار گیرد.

رییس جمهوری چین اظهار کرد: افزایش نمایندگی و صدای کشورهای در حال توسعه در سازمان ملل ضروریست تا به این ترتیب سازمان ملل بتواند منافع و خواسته های اکثر کشورها را به صورت متعادل تری منعکس کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شی: سازمان ملل باید عدالت را حفظ کند/ نباید کشورهای زورگو تصمیم گیری کنند

شی: سازمان ملل باید عدالت را حفظ کند/ نباید کشورهای زورگو تصمیم گیری کنند