مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-22سياسي

دشمنان به دنبال تحریف تاریخ جنگ هستند/لزوم هوشیاری مردم و مسئولان


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بنابه فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران باید تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی را ثبت کنند چرا که دشمنان به دنبال تحریف تاریخ جنگ هستند.

- حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در گفتگو با پیام شهدا به ما، بشارت و امید به آینده است لذا در ادامه دادن راه شهدا، غم و غصه ای وجود نداشته و سراسر امید به آینده است پس با ادامه دادن راه شهدا زندگی مردم پر از امید به آینده و آرامش خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران تمامی این استقامت را مدیون انقلاب اسلامی و خون جوانان هستند، گفت: اگر به تاریخ قبل از انقلاب نگاه کنیم جدا شدن استان بحرین و دهکده فیروزه و قرار نفتی ایران و انگلیس که 90 درصد از نفت را رضاخان ملعون به انگلیس داده بود و چند مورد دیگر اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ایران تسلیم دشمن نشد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با فدا کردن جان عزیزان خود به دنیا نشان دادند که در مقابل ظالمین جهان تسلیم نمی شوند، ادامه داد: در این مدت مردم ایران به دنیا ثابت کرد که ملت ایران ملتی مقاوم و سربلند است و در طول این مدت حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن تسلیم نشد و این باعث افتخار و مدال زرینی برای مردم ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال تحریف تاریخ جنگ هستند/لزوم هوشیاری مردم و مسئولان

دشمنان به دنبال تحریف تاریخ جنگ هستند/لزوم هوشیاری مردم و مسئولان