مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-22سياسي

روایت عضو کارگزاران از رفتار بنی اسراییلی اطلاح طلبان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حزب کارگزاران یکی از مخالفان جدی عارف بود، اما عطریانفر در پاسخ این سؤال خبرآنلاین که آیا اصلاح طلبان حامی آقای عارف ایشان را به انفعال و سکوت کشاندند یا خود ایشان در وضعیتی که امروز دارند، - عضو مرکزیت حزب کارگزاران می گوید رفتار اصلاح طلبان با عارف شبیه قوم بنی اسراییل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حزب کارگزاران یکی از مخالفان جدی عارف بود، اما عطریانفر در پاسخ این سؤال خبرآنلاین که آیا اصلاح طلبان حامی آقای عارف ایشان را به انفعال و سکوت کشاندند یا خود ایشان در وضعیتی که امروز دارند، نقش داشتند؟ ، گفت: بنده تمایل و بنا ندارم در خصوص افراد صحبت کنم.

اما در پاسخ به این پرسش شما باید بگویم هر دو طرف در وضعیت پیش آمده مقصر هستند.

به این معنا که جناب آقای عارف باید به تکالیف معناداری که برعهده داشتند پایبندی بیشتری نشان می دادند و هم اینکه تیم حامی آقای عارف باید نقش منطقی تری در قبال ایشان اتخاذ می کردند.

وی در پاسخ این پرسش که آیا عارف گزینه مناسبی برای سرلیستی مجلس بود؟ می گوید: متاسفانه یک بیماری در عالم سیاست ورزی ایران وجود دارد و آن اینکه افراد را در یک جایگاه مدیریتی نصب و رها می کنند و انتظار دارند همه نواقص موجود از سوی فرد منصوب، رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عضو کارگزاران از رفتار بنی اسراییلی اطلاح طلبان

روایت عضو کارگزاران از رفتار بنی اسراییلی اطلاح طلبان