مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-22اقتصادي

ضعف نظارت دستگاه های متولی در ماجرای افزایش قیمت املاک


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: ضعف نظارت دستگاه های ذی ربط بر نحوه فعالیت بنگاه های مشاور املاک عامل افزایش التهاب و مشکلات ایجاد شده در قیمت ملک و بنای ساختمان است.

- ایسنا/یزد دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: ضعف نظارت دستگاه های ذی ربط بر نحوه فعالیت بنگاه های مشاور املاک عامل افزایش التهاب و مشکلات ایجاد شده در قیمت ملک و بنای ساختمان است.

میثم رنجبر در جلسه ی امروز شورای مسکن شهرستان ابرکوه که با محوریت برسی و ساماندهی چگونگی نظارت و قیمت گذاری خریدوفروش زمین و ملک در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این مشکل در حوزه نحوه مدیریت، چگونگی اجرای قانون و چگونگی انعقاد قراردادها در بنگاه های املاک و همچنین ضعف نظارت دستگاه های ذی ربط بر نحوه فعالیت بنگاه های املاک قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات بسیاری در اثر نداشتن اطلاعات کافی بعضی از مشاورین املاک در مورد مسائل حقوقی و قانونی در زمینه قیمت املاک به وجود می آید و از سوی دیگر ضعف نظارت بر فعالیت بنگاه ها نیز التهاب و مشکلات ایجاد شده در قیمت ملک و بنای ساختمان را افزایش می دهد.

در ادامه این جلسه و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد با توجه به مشکلاتی که در زمان تنظیم قرارداد در بنگاه های املاک وجود دارد، ضمن این که آموزش های حقوقی لازم توسط اتحادیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف نظارت دستگاه های متولی در ماجرای افزایش قیمت املاک

ضعف نظارت دستگاه های متولی در ماجرای افزایش قیمت املاک