مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-22سياسي

صدور سند تک برگی مالکیت برای 11 هزار هکتار از اراضی ملی کرج


رییس اداره  منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج گفت: به زودی بخش وسیعی از اراضی ملی  منطقه سرودار، پلخواب، ولایت رود و سیجان دارای سند  تک برگی مالکیت می شوند.

- ایسنا/البرز رییس اداره  منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج گفت: به زودی بخش وسیعی از اراضی ملی  منطقه سرودار، پلخواب، ولایت رود و سیجان دارای سند  تک برگی مالکیت می شوند.

سیاوش ذاکری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در شش ماه گذشته بیش از 11 هزار هکتار از اراضی این شهرستان در پلاک های لانیز، حسنکدر، کهنه ده، آسیابدرگاه و گچسر به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بخش آسارا دارای سند تک برگی شده است.

وی اضافه کرد: نقشه های سنواتی پلاک های ثبتی(روستاها) حوزه استحفاظی شهرستان کرج در اجرای پروژه کاداستر اراضی ملی اصلاح و تدقیق شده و مساحت عنوان شده با هدف تثبیت مالکیت دولت، دارای سند تک برگی شده است.

این مسئول توضیح داد: اسناد تک برگ کاداستر شده دارای مختصات مکان مبنا بوده و موقعیت اراضی ملی و جداسازی آن از اراضی مستثنیات اشخاص را با حدود معین و مشخص تفکیک می کند.

وی ادامه داد: روند پیگیری تثبیت حاکمیت دولت و اخذ اسناد تک برگی در مساحت قابل توجهی از جمله اراضی ملی پلاک های سرودار، پلخواب، ولایترود و سیجان نیز در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تک برگی مالکیت برای 11 هزار هکتار از اراضی ملی کرج

صدور سند تک برگی مالکیت برای 11 هزار هکتار از اراضی ملی کرج