مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:502020-09-22سياسي

دفاع مقدس مظهر قدرت ایران مقابل استکبار جهانی بود


رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: دفاع مقدس مظهر قدرت ایران مقابل استکبار جهانی بود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: دفاع مقدس مظهر قدرت ایران مقابل استکبار جهانی بود.

عادل شریعت پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری ها وجانفشانی های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

وی تصریح کرد: شروع جنگ 8 ساله و دفاع مقدس ملت ایران یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و قدرت های سلطه گر در حراست از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

شریعت پور از هفته دفاع مقدس به عنوان یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی یاد کرد و گفت: ملت ایران در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند.

وی افزود: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، مراتب تبریک و تهنیت خود را به مناسبت این ایام غرورآفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس مظهر قدرت ایران مقابل استکبار جهانی بود

دفاع مقدس مظهر قدرت ایران مقابل استکبار جهانی بود