مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-22سياسي

بررسی راهکارهای کاهش آسیب های اقتصادی کرونا در مجلس/ اقتصاد باید مردمی شود


این کمیسیون به دنبال بررسی راهکارهایی برای کاهش پیامدهای اقتصادی شیوع ویروس کرونا است.

- عضو کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: این کمیسیون به دنبال بررسی راهکارهایی برای کاهش پیامدهای اقتصادی شیوع ویروس کرونا است.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی در حال بررسی طرح هایی در زمینه حمایت از تولید است، گفت: همچنین طرح هایی برای اصلاح اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در دستور کار این کمیسیون است.

وی بیان کرد: طرح هایی برای رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار نیز تهیه شده و کمیسیون ویژه جهش تولید در حال بررسی دقیق این طرح ها است.

عضو کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت های بودجه ای، این کمیسیون به دنبال آن است که منابع بودجه ای کشور به خوبی تخصیص داده شود و در حال بررسی راهکارهایی در این زمینه هستیم.

قادری بیان کرد: مردمی سازی اقتصاد، توجه به اقتصاد دانش بنیان، بهبود فضای کسب و کار و هدایت پروژه های عمرانی به بخش های غیردولتی و افزایش تجارت با کشورهای منطقه از جمله دیگر برنامه های کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس است و طرح هایی در این زمینه در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای کاهش آسیب های اقتصادی کرونا در مجلس/ اقتصاد باید مردمی شود

بررسی راهکارهای کاهش آسیب های اقتصادی کرونا در مجلس/ اقتصاد باید مردمی شود