مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-22سياسي

تهران فقیرترین استان در زیرساخت های فرهنگی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: در مقایسه با سایر استان های کشور این استان فقیرترین در برخورداری از زیرساخت های فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احد جاودانی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی پیشوا گفت: به تبع کمبود امکانات فرهنگی در تهران، زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان پیشوا نیز بسیار ضعیف است به گونه‌ای که جوابگوی فعالان عرصه فرهنگ و هنر منطقه نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، تلاش می‌شود تا با ارتقاء امکانات فرهنگی اماکن موجود در پیشوا، بخشی از نیازهای هنرمندان برطرف شود.

جاودانی با اشاره به میزبانی شهرستان پیشوا از مرقد مطهر امامزاده جعفربن‌موسی‌الکاظم(ع) برادر بلافصل امام رضا(ع) گفت:با توجه به درخواست مسوولان شهرستان، همایش ملی بزرگداشت امامزاده جعفر(ع) در پیشوا برگزار می‌شود و برای برگزاری با شکوه آن به همراهی کلیه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری‌های نیاز است.

وی گفت: فرماندار و امام جمعه پیشوا در سال 97 و جلسه شورای فرهنگ عمومی استان درخواست داشتند تا یک روز در تقویم به نام امامزاده جعفر(ع) نامگذاری و همچنین دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد در شهرستان راه اندازی شود که تلاش می‌کنیم هر دو خواسته تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران فقیرترین استان در زیرساخت های فرهنگی است

تهران فقیرترین استان در زیرساخت های فرهنگی است