مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-22سياسي

طرح موضوع پرونده «قلعه سرشیر» در شورای حفظ حقوق بیت المال


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: پرونده قلعه سرشیر در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح شده و در آن شورا تصمیماتی نیز گرفته و دستوراتی داده شده است.

- علی اصفهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصفهان اظهار کرد: پرونده قلعه سرشیر در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح شده و در آن شورا تصمیماتی نیز گرفته و دستوراتی داده شده، این پرونده در حال طی کردن مراحل قانونی مربوطه است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به موضوع حقوق بیت المال ادامه داد: باید به نحوی اقدام شود که اگر مواردی در بستر رودخانه قرار دارد از آن ها رفع تصرف انجام شود اما پرونده هنوز به نتیجه کامل نرسیده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا آزادسازی های انجام شده در روزهای اخیر بخشی از تصمیمات این شورا بوده، خاطرنشان کرد: به دادستانی فلاورجان اعلام شده که تمام ساخت وسازهایی که در بستر رودخانه قرار دارد باید رفع تصرف و تخریب شوند.

اصفهانی یادآور شد: تمام تصرفات احتمالی که در محدوده شهرستان فلاورجان انجام شده بر عهده دادستانی این شهرستان است و اگر تخلفی شناسایی شود اقلام قضایی انجام خواهد شد و در این رابطه تفاوتی بین تخلف دستگاه دولتی یا بخش خصوصی وجود ندارد و حتی رسیدگی به تخلفات دستگاه دولتی مقدم بر بخش خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح موضوع پرونده «قلعه سرشیر» در شورای حفظ حقوق بیت المال

طرح موضوع پرونده «قلعه سرشیر» در شورای حفظ حقوق بیت المال