مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:302020-09-22سياسي

فرهنگ فداکاری و امانتداری دفاع مقدس، فرهنگ گمشده امروز است


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه فرهنگ فداکاری و امانتداری دفاع مقدس، فرهنگ گمشده امروز است، گفت: در جنگ آنجایی که خطر بود فرهنگ دفاع مقدس داوطلبی را توصیه می کرد و آنجایی که منفعت طلبی بود همه عقب می کشیدند و میدان را خالی می کردند.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه فرهنگ فداکاری و امانتداری دفاع مقدس، فرهنگ گمشده امروز است، گفت: در جنگ آنجایی که خطر بود فرهنگ دفاع مقدس داوطلبی را توصیه می کرد و آنجایی که منفعت طلبی بود همه عقب می کشیدند و میدان را خالی می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی روز(دوشنبه 31 شهریور ماه) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان این مرکز برگزار شد.

زاکانی در این نشست با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: آن روزی که عراق به ما حمله کرد گمان می کردند 3 روزه یا 7 روزه تهران را اشغال می کنند اما امروز به لطف ایثارگری های رزمندگان اسلام، 40 سال است که کاری علیه کشور عزیزمان از پیش نبرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ فداکاری و امانتداری دفاع مقدس، فرهنگ گمشده امروز است

فرهنگ فداکاری و امانتداری دفاع مقدس، فرهنگ گمشده امروز است