مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-22اقتصادي

شاخص بازار سرمایه قطعا باز می گردد


کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر این که در شرایط فعلی که برخی از سهم های بازار سرمایه در کف مطلق قرار دارد، فروش سهام منطقی نیست، گفت: سرمایه گذاران مطمئن باشند که شاخص بازار سرمایه قطعا بازگشت می کند و کسانی که امروز فکر می کنند ضرر دیده اند با سود خوبی مواجه خواهند شد.

- سید احمد شکوری در جمع خبرنگاران، با تاکید بر این که بورس، کانون انتقال ریسک است و سرمایه گذاران باید این ریسک را قبول کنند، اظهار کرد: سرمایه گذاری مطمئن در بورس، بدون آموزش و آشنایی با این بازار امکان پذیر نیست.

وی با بیان این که تجمیع ترس و طمع در برخی سهام داران، نگران کننده شده و باعث شده تا دچار مشکل شوند، افزود: در بازار سرمایه اگر با نگاه میان مدت و بلندمدت سرمایه گذاری کنیم، قطعا سودهای کلان و جذابی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تجربه نشان داده کسانی که با سرمایه محدود در بورس سرمایه گذاری کرده اند، با شیب ملایم به سمت بالا، سود بسیاری نسبت به سرمایه گذاری در بانک ها کسب کرده اند و این موضوع با مقایسه نرخ سودآوری در بانک و بازار سرمایه قابل مشاهده است.

باید با پول مازاد در بورس سرمایه گذاری کرد مدیرعامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه با تاکید بر این که افراد ناآشنا با بورس که رفتار هیجانی دارند، در این بازار دچار ضرر و زیان می شوند، گفت: باید با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص بازار سرمایه قطعا باز می گردد

شاخص بازار سرمایه قطعا باز می گردد