مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-22اقتصادي

این خنده هر سال رکوردها را می شکند


رییس هیات مدیره تعاونی پسته کاران استان مرکزی گفت: پسته تولیدی شهرستان زرندیه در سال جاری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل حجم بالای باردهی درختان، - ایسنا/مرکزی رییس هیات مدیره تعاونی پسته کاران استان مرکزی گفت: پسته تولیدی شهرستان زرندیه در سال جاری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل حجم بالای باردهی درختان، این شهرستان بهترین عملکرد تولید طلای سبز کشور را به خود اختصاص خواهد داد.

محمود بارانی با آغاز برداشت پسته در منطقه زرندیه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کار برداشت پسته در شهرستان زرندیه معمولا از روزهای پایانی شهریورماه آغاز می شود و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی امسال را سال آوری پسته زرندیه اعلام کرد و افزود: سال آوری، دورانی در حوزه پسته کاری است که میزان باردهی درختان پسته زیاد می شود، به عبارتی درختان پسته یک سال پربار و یک سال کم بار هستند و در سال آور به دلیل حجم بالای پسته تولیدی کار برداشت با شتاب بیشتر صورت می گیرد تا با فصل بارندگی همزمان نشده و آسیب کمتری متوجه عملیات برداشت شود.

بنابراین به تولیدکنندگان پسته توصیه می شود با افزایش تعداد نیروی انسانی زمینه تسریع در عملیات برداشت را فراهم کنند تا زحمات آنها به دلیل بارندگی ها به هدر نرود و میزان برداشت تحت الشعاع بارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خنده هر سال رکوردها را می شکند

این خنده هر سال رکوردها را می شکند