مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 03:502020-09-22سياسي

ویس کرمی: سیاست های آموزشی شرایط کرونا متناسب با شرایط هر منطقه باشد


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اشاره به مشکلات بر سر راه استفاده دانش آموزان از سامانه شاد تاکید کرد: سیاست های آموزشی شرایط کرونا متناسب با شرایط همان منطقه اتخاذ شود.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اشاره به مشکلات بر سر راه استفاده دانش آموزان از سامانه شاد تاکید کرد: سیاست های آموزشی شرایط کرونا متناسب با شرایط همان منطقه اتخاذ شود.

مهرداد ویس کرمی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت خدمات سامانه شاد برای دانش آموزان گفت: از ابتدا که صحبت آموزش مجازی مطرح شد این دغدغه بود که ما در برخی نقاط کشور امکان دسترسی کامل به آنتن دهی تلفن همراه نداریم، از سوی دیگر افراد در برخی نقاط آنتن دهی تلفن همراه دارند ولی به اینترنت دسترسی ندارند یا اینکه برخی اینترنت دارند ولی توان استفاده از آن را ندارند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس افزود: از سویی برخی ها هم سواد کافی برای استفاده از امکانات فضای مجازی ندارند، برای مثال پدر و مادری که دانش آموز مقطع اول ابتدایی داشته و سواد کافی هم برای استفاده از این فضا را ندارند دسترسی به این آموزش مجازی سخت است، حتی عده ای از خانواده ها سواد کافی را دارند ولی توان ارتباط با فضای مجازی را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویس کرمی: سیاست های آموزشی شرایط کرونا متناسب با شرایط هر منطقه باشد

ویس کرمی: سیاست های آموزشی شرایط کرونا متناسب با شرایط هر منطقه باشد