مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 03:452020-09-22اقتصادي

جزییات تسهیلات خرید بازنشستگان تامین اجتماعی/خرید اقساطی و تخفیف


مدیر فناوری سازمان تامین اجتماعی ضمن تشریح جزییات طرح تسهیلات خرید بازنشستگان تحت پوشش، گفت:خرید اقساطی و تخفیف در خرید شامل حال مستمری بگیران تامین اجتماعی می شود.

- امیرحسین حمیدیان، در گفتگو با خبرنگار مهر ، درخصوص تسهیلات خرید بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: بازنشستگان تحت پوشش سازمان می توانند با مراجعه به سایت تأمین اجتماعی نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات خرید اقدام کنند.

وی افزود: برای ثبت نام درج کد ملی، شماره مستمری و شماره موبایل فرد بازنشسته کافی است و پس از احراز هویت پیامکی برای او ارسال می شود و سپس می تواند از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره مند شود.

مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه اولویت اول ما استفاده از تقسیط در خرید برای بازنشستگان است، ادامه داد: بهره مندی از تخفیف کالاهای مختلف، ارائه وام خرید و تقسیط از جمله اقداماتی است که در طرح تسهیلات خرید برای بازنشستگان تأمین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

حمیدیان گفت: در طرح تسهیلات خرید، فضای رقابتی برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده تا آنها با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی از ثبت نام 85 هزار بازنشسته در سامانه تسهیلات خرید خبر داد و افزود: تاکنون 150 هزار تراکنش و 41 هزار خرید از سوی بازنشستگان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تسهیلات خرید بازنشستگان تامین اجتماعی/خرید اقساطی و تخفیف

جزییات تسهیلات خرید بازنشستگان تامین اجتماعی/خرید اقساطی و تخفیف