مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 00:352020-09-21بين الملل

کویت: از گزینه های ملت فلسطین برای بازپس گیری حقوقشان حمایت می کنیم


هیئت دولت کویت با صدور بیانیه ای مسئله فلسطین را مسئله نخست عرب ها و مسلمانان توصیف و تاکید کرد که این کشور از گزینه های ملت فلسطین و تلاش ها در ایجاد راه حل عادلانه و فراگیر برای مسئله فلسطین حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیئت دولت کویت با تاکید بر تعهد این کشور به ایستادن در کنار ملت فلسطین، مسئله فلسطین را مسله اساسی و نخست عرب ها و مسلمانان توصیف کرد.

بر اساس بیانیه هیئت دولت کویت، در نشست هفتگی روز دوشنبه هیئت دولت کویت تحولات فعلی در عرصه سیاسی عربی و جهانی و به خصوص امور مربوط به روند صلح در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در این بیانیه بر حمایت کشور کویت از گزینه های ملت فلسطین و همه تلاش ها برای دستیابی به راه حلی عادلانه و فراگیر برای مسئله فلسطین تاکید شده و آمده است که راه حل مسئله فلسطین طبق قطعنامه های بین المللی و طرح صلح عربی باید به اشغالگری پایان دهد و به تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرقی در مرزهای 1967 و بازگشت آوارگان منجر شود.

دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا جمعه گذشته مدعی شده بود که به احتمال زیادی کویت به زودی رابطه خود با رژیم صهیونیستی را عادی کند.

  به دنبال آن 11 جریان سیاسی و همچنین 41 سازمان غیردولتی در کویت این اظهارات ترامپ را محکوم کردند و از دولت کشور خود خواستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویت: از گزینه های ملت فلسطین برای بازپس گیری حقوقشان حمایت می کنیم

کویت: از گزینه های ملت فلسطین برای بازپس گیری حقوقشان حمایت می کنیم