مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 22:352020-09-21سياسي

انتقادهای صریح کیوان ساکت از خانه موسیقی


کیوان ساکت درباره مدیریت خانه موسیقی می گوید: تا به حال هیچکدام از انتخابات خانه موسیقی بدون حاشیه نبوده است.

انتخابات خانه موسیقی مرا به یاد الکساندر لوکاشنکو (رییس جمهور بلاروس از 1994 تاکنون) می اندازد؛ - کیوان ساکت درباره مدیریت خانه موسیقی می گوید: تا به حال هیچکدام از انتخابات خانه موسیقی بدون حاشیه نبوده است.

انتخابات خانه موسیقی مرا به یاد الکساندر لوکاشنکو (رییس جمهور بلاروس از 1994 تاکنون) می اندازد؛ چراکه روند ریاست جمهوری بلاروس مانند غیرقابل تغییر بودن اعضای هیات مدیره خانه موسیقی است.

این هنرمند نوازنده و آهنگساز در گفت وگو با ایسنا درباره مدیریت خانه موسیقی ادامه می دهد: چند نفر سال هاست به طرق گوناگون در خانه موسیقی مانده اند و علیرغم تمامی اعتراض هایی که به آنها شده است، از خانه موسیقی نمی روند.

شرکت نکردن بخش زیادی از اعضای خانه موسیقی در انتخابات این نهاد، نشانگر این است که به مدیریت و عملکرد آن اعتراض دارند و خیلی از آنها مانند خود من انتخابات خانه موسیقی را به هیچ عنوان قبول ندارند.

در آخرین باری که در جلسات آنها شرکت کردم، آن هم به توصیه استاد فخرالدینی، در حضور همه گفتم که بسیاری از آنها نه محبوبیت دارند و نه مشروعیت ماندن ولی چه فایده؟ ساکت در ادامه توضیحات خود درباره اعتماد اعضای خانه موسیقی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادهای صریح کیوان ساکت از خانه موسیقی

انتقادهای صریح کیوان ساکت از خانه موسیقی