مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 21:252020-09-21پزشكي

روایتی از تجربه جنگ با موزی ترین ویروس دنیا


بسیار عجیب، غریب، مرموز و موزی است؛از سرگیجه و ایجاد مشکلات گوارشی گرفته تا ایجاد لخته های خونی و مشکلات تنفسی تنها بخشی از عوارضی است که بیماران مبتلا به کرونا را آزار داده است و گاه آنها را تا پای مرگ رسانده و عجیب تر آنکه هر کدام تجربه متفاوتی از چگونگی .

- ایسنا/اردبیل بسیار عجیب، غریب، مرموز و موزی است؛از سرگیجه و ایجاد مشکلات گوارشی گرفته تا ایجاد لخته های خونی و مشکلات تنفسی تنها بخشی از عوارضی است که بیماران مبتلا به کرونا را آزار داده است و گاه آنها را تا پای مرگ رسانده و عجیب تر آنکه هر کدام تجربه متفاوتی از چگونگی ابتلا به این بیماری روایت می کنند.

7 ماه از شیوع از بیماری کرونا در ایران می گذرد و تا به امروز بیش از 400 هزار نفر در ایران به این بیماری مبتلا و نزدیک 23 هزار نفر نیز در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

اسفند ماه 98 که خبر ورودش به ایران به صورت رسمی اعلام شد، کمتر کسی باور می کرد که ویروس کرونا بتواند کل زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار دهد تا انجا که از جان تا مال شهروندان، هر روز با شدت بیشتری نسبت به ماهها و روزهای گذشته تحت تاثیر این دشمن نامریی قرار گرفته و فقط کمی سهل انگاری کافی است تا در معرض تهاجم ویروس کرونا قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از تجربه جنگ با موزی ترین ویروس دنیا

روایتی از تجربه جنگ با موزی ترین ویروس دنیا