مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:502020-09-21بين الملل

تهدید ترامپ برای لغو توافق بایت دنس و اوراکل


رییس جمهور آمریکا اعلام کرد ممکن است موافقتش با توافق میان شرکتهای اوراکل و بایت دنس برای ایجاد سرویس تیک تاک مستقر در آمریکا را لغو کند.

- رییس جمهور آمریکا اعلام کرد ممکن است موافقتش با توافق میان شرکتهای اوراکل و بایت دنس برای ایجاد سرویس تیک تاک مستقر در آمریکا را لغو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز اظهار کرد: اگر شرکت چینی بایت دنس بخواهد کنترل تیک تاک را حفظ کند، این توافق را تایید نخواهد کرد.

با این حال وی خاطرنشان کرد انتظار دارد نفوذ چین با عرضه اولیه عمومی آتی سهام تیک تاک کمتر شود.

ترامپ با اشاره به شرکت بایت دنس که مالک تیک تاک است، گفت: تیک تاک باید کاملا تحت کنترل شرکت اوراکل باشد و پس از عرضه اولیه عمومی، حدس می زنم که باقی سهام تیک تاک را خریداری خواهد کرد و اگر ما ببینیم کنترل کامل تیک تاک در دست آنها نیست، در این صورت با قرارداد موافقت نخواهیم کرد.

از سوی دیگر، هو شی جین، سردبیر نشریه گلوبال تایمز چین در توییتی نوشت: پکن احتمالا با این قرارداد مخالفت خواهد کرد زیرا این توافق امنیت ملی، منافع و کرامت چین را مخدوش می کند.

گلوبال تایمز نشریه وابسته به حزب کمونیست چین است و با توجه به پیش بینیهای درستی که سردبیر این نشریه از اقدامات دولت چین در گذشته داشته است، اظهارات وی به دقت دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید ترامپ برای لغو توافق بایت دنس و اوراکل

تهدید ترامپ برای لغو توافق بایت دنس و اوراکل