مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:402020-09-21اجتماعي

توزیع 50 هزار ماسک رایگان در مدارس زنجان


استاندار زنجان با بیان اینکه تا پایان هفته آینده 50 هزار ماسک رایگان و مواد ضدعفونی در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می گیرد، گفت: اولویت توزیع در مدارس کم برخوردار خواهد بود که این کمک ها همچنان تداوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی شنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: براساس مصوبه سفر وزیر ارتباطات با اختصاص اعتبار لازم تا پایان سال اینترنت پر سرعت در همه مناطق استان گسترش می یابد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انتظار می رود فرمانداران ستاد فرعی پیشگیری از بیماری کرونا تشکیل دهند، افزود: در این ستادها باید به مدارس توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران باید به صورت میدانی از وضعیت مدارس بازدید داشته باشند، تاکید کرد: این افراد تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

حقیقی با اشاره به اینکه ماسک و مواد ضدعفونی کننده ارزان قیمت باید در فروشگاه فرهنگیان استان توزیع شود، تاکید کرد: علاوه بر فرهنگیان استان، دانش آموزان نیز نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز از این فروشگاه ها اقدام کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه آموزش موارد بهداشتی و پروتکل ها به مدیران مدارس و نیروهای خدمات حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: این اقدام باید با همکاری روسای بهداشت در اسرع وقت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار ماسک رایگان در مدارس زنجان

توزیع 50 هزار ماسک رایگان در مدارس زنجان