مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:052020-09-21بين الملل

انتقاد امیر قطر از معیارهای دوگانه سازمان ملل درقبال تحولات منطقه و جهان


امیر قطر امروز در نشست سازمان ملل گفت که سازمان ملل هنوز در یافتن سازوکارهای لازم برای وادار کردن اعضای این سازمان به پایبندی به منشور ملل متحد موفق نیست و همچنان در مناطق مختلف جهان توسل به زورحاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز در نشستی که سازمان ملل در نیویورک به مناسبت  بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس این سازمان  از طریق فنآوری ارتباطات ویدئویی و با مشارکت رهبران و مقامات عالی رتبه کشورها یا نمایندگان آنها برگزار شده بود، حضور داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه الشرق قطر، امیر قطر در ابتدای سخنان خود گفت که از تلاش های انجام شده در ماه های گذشته برای اجماع جامعه جهانی در این اجلاس و ایجاد موضع واحد در قبال چالش های مشترک و دستیابی به اهداف عالیه سازمان ملل در زمینه صلح، امنیت، توسعه و حقوق بشر به عنوان اصلی ترین ارکان تاسیس سازمان ملل قدردانی می کند.

بن حمد در ادامه سخنان خود آورده است: سازمان ملل متحد گام های بلندی را در رسیدن به اهداف مورد توافق جامعه جهانی برداشته است و طی دهه های گذشته توانسته است از طریق نهادها و سازمان های مختلف خود کمک های بسیاری به پیشرفت بشریت و نجات میلیون ها انسان و بهبود زندگی آنها انجام دهد؛ اما هنوز در یافتن سازوکارهای لازم برای تحمیل اصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امیر قطر از معیارهای دوگانه سازمان ملل درقبال تحولات منطقه و جهان

انتقاد امیر قطر از معیارهای دوگانه سازمان ملل درقبال تحولات منطقه و جهان