مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:052020-09-21بين الملل

آمریکا: بازگشت تحریمها علیه ایران به اجماع شورای امنیت نیاز ندارد


«کلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در نامه ای به رییس شورای امنیت مدعی شد که بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران نیازمند اجماع این شورا نیست.

- کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در نامه ای به رییس شورای امنیت مدعی شد که بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران نیازمند اجماع این شورا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در نامه ای به رییس شورای امنیت سازمان ملل متحد مدعی شد که بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران به اجماع این شورا نیاز ندارد.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد هم در سخنانی گفت که او نمی تواند هیچ اقدامی در واکنش به ادعای آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران انجام دهد چرا که ظاهراً در باب این مسئله عدم قطعیت (بلاتکلیفی) وجود دارد.

وی خطاب به شورای امنیت و در تکمیل اظهارات خود افزود: درباره اینکه آیا روند (اسنپ بک) آغاز شده و به دنبال آن لغو تحریم ها ادامه می یابد یا خیر، عدم قطعیت وجود دارد.

گوترش ادامه داد: دبیرکل سازمان ملل نمی تواند طوری رفتار کند که انگار چنین عدم قطعیتی وجود ندارد.

این در حالی است که وزیر امور خارجه آمریکا اخیراً در اقدامی غیرقانونی و یکجانبه مدعی بازگشت تحریم های بین المللی علیه ایران شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: بازگشت تحریمها علیه ایران به اجماع شورای امنیت نیاز ندارد

آمریکا: بازگشت تحریمها علیه ایران به اجماع شورای امنیت نیاز ندارد