مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:002020-09-21بين الملل

ادعای رسانه های صهیونیستی درباره پیشرفت تل آویو و سودان در عادی سازی روابط


رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند در تماس ها میان تل آویو و سودان برای مهیا کردن مسیر عادی سازی روابط با پیشرفت حاصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی خبر داد که تماس ها میان تل آویو و سودان برای مهیا کردن مسیر عادی سازی روابط با پیشرفت هایی همراه بوده است.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی خبر دادند که یک مرکز حامی منافع رژیم صهیونیستی پیش از عادی سازی روابط با بحرین، در این کشور عربی حاشیه خلیج فارس فعالیت داشته است.

  این رسانه ها خبر دادند که احتمالا این مرکز به عنوان محل سفارت رژیم صهیونیستی در منامه به فعالیت بپردازد.

قرار بود امروز (دوشنبه) در شهر ابوظبی نشستی با حضور نمایندگان آمریکا، سودان و امارات برای بررسی توافق سازش میان سودان و رژیم صهیونیستی برگزار شود.

بر اساس گزارش رسانه ها، در این نشست پیش بینی می شود میگل کوریا رییس بخش خلیج فارس و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز حضور یافته است؛ او از مهم ترین طراحان توافق سازش میان امارات و رژیم اسراییل بود.

عبدالفتاح البرهان ییس شورای حاکمیتی سودان شب گذشته در رأس هیأتی وارد امارات شد و در بیانیه شورای حاکمیتی سودان آمده است که هیأت سودانی قرار است با تیمی از دولت آمریکا بدون اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رسانه های صهیونیستی درباره پیشرفت تل آویو و سودان در عادی سازی روابط

ادعای رسانه های صهیونیستی درباره پیشرفت تل آویو و سودان در عادی سازی روابط