مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:552020-09-21ورزشي

زور شاگردان نویدکیا به العین نرسید/ خداحافظی سپاهان با آسیا


تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات رفت و با تساوی متوقف و حذف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم های سپاهان اصفهان و العین امارات از ساعت 21:30 و در دوحه قطر و از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

بازی را بازیکنان العین بهتر شروع کردند و از همان ابتدای بازی در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و بیشتر هجومی بازی می کردند؛ در مقابل سپاهان که به برد در این دیدار نیاز داشت در ابتدا سعی در محافظت از دروازه داشت.

در ادامه نیمه اول و رفته رفته بازی متعادل تر شد و طلایی پوشان در چند صحنه به سمت دروازه العین حمله کردند اما در ایجاد موقعیت گلزنی ناموفق بودند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم سپاهان که چاره ای جز بردن در این دیدار برای زنده ماندن شانس صعود نداشت، بر شدت حملات خود افزود و در یک صحنه تا آستانه باز کردن دروازه العین رفت اما دروازه بان العین مانع از برتری طلایی پوشان شد.

در ادامه نیمه دوم شاگردان محرم نویدکیا خسته شدند و در حملات بی دقت بودند و در مقابل العین با اداره بازی مانع از گلزنی سپاهانی ها شد؛ به این ترتیب این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید با نتایج رقم خورده در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زور شاگردان نویدکیا به العین نرسید/ خداحافظی سپاهان با آسیا

زور شاگردان نویدکیا به العین نرسید/ خداحافظی سپاهان با آسیا